BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan

  • masa pelepasan:2024-03-27 17:20:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:498
  • Penerangan pantas:

    Barry,Pengubah kuasaKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, semen

Kandungan artikel

Pengubah kuasa

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

BarryPengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

ByumbaPenukar jenis kering

Pada pengurusan muatan:

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan



Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan,BarryPower supply high frequency transformer, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna,BarryHarga pengubah jenis kotak 500 KVA, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

asalKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.


BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

sistemPasukan pengubah kuasa

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

BarryGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya,BarryPenukar kuasa grad pengasingan, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

BarryMaklumat produk lain
  • BalbrigganVehicle boarding bridgeApa pasarannya

    BalbrigganVehicle boarding bridgeApa pasarannya

  • polandiaJambatan naik TaibianArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    polandiaJambatan naik TaibianArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • polandiaPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerBekalan

    polandiaPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerBekalan

  • polandiaLift luar rumah di tingkat tiga.Di mana titik pencemaran

    polandiaLift luar rumah di tingkat tiga.Di mana titik pencemaran

  • LubuklinggauPembuat pengubah kotak berulangMengapa begitu baik

    LubuklinggauPembuat pengubah kotak berulangMengapa begitu baik

  • TulsaJenis tetap platform angkat hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

    TulsaJenis tetap platform angkat hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

  • TulsaVehicle mounted boarding bridgeKeupayaan untuk melindungi

    TulsaVehicle mounted boarding bridgeKeupayaan untuk melindungi

  • Koeln-NippesJambatan naik jenis jambatanAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

    Koeln-NippesJambatan naik jenis jambatanAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

  • segera:Peringatan: Maklumat BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan memberi anda BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan. BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BarryDistribution transformer maintenancePerhatian khusus untuk pemilihan bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!